Alla inlägg under september 2008

Av Maria - 9 september 2008 20:02

Har varit bortrest några dagar på kviltmässa i Lidköping. Att det kan vara så kul med tyg och åter tyg. Väl hemma igen blev jag lite dålig men nu känns det bättre.Här är bild på vad vi fick i hemliga paketet. Nea gungar med nya tunikan på sej. De andra sakerna sydde jag till min hemlis Patricia.

Av Maria - 3 september 2008 12:00

skrev in en kommentar Tack till Laura Luna igår. Jag vet inte om det fungerade  Ok. Jag skriver här också. Jättetack för hemlispaket med klänning , byxa, tyg, bok och choklad. Allt är mycket uppskattat.Klänningen går första varvet i tvättmaskinen idag, så den är invigd. Boken skall ges till en kille imorgon som fyller 4 år.Chokladen är uppäten.Tack så jättemycket Laura.

Av Maria - 2 september 2008 16:03

Nu har jag en fungerande telefon linje igen. Det tog tid!!!!

För er som inte vet något , jag har varit utan telefon och dator många dagar. Åskan slog ner och slog sönder dator och telefoner för oss. Då jag bor ute på landet har jag inte så nära grannar som jag kan låna hos så därför min tystnad. Mitt paket kom förra veckan från Laura luna. Jag ska lägga in bilder så fort jag hinner. Paketet till min hemlis kunde jag åka och lämna då vi bor nära varandra.  Jag återkommer  imorgon .

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards