Alla inlägg under juni 2008

Av Maria - 28 juni 2008 13:25

Så skönt det är, vakna utvilad, solen skiner, jag känner mej glad och nöjd. Efter frukost , tidningsläsning och betalning av månadens räkningar, var klockan fortfarande inte så mycket. Vi bestämde oss för att gå på loppis. Inte så klokt med tanke på att vi själva behöver ställa oss på loppis och sälja av lite. Men men,,,,,,,,,. Resultatet blev lite mer garn, en matta som vi behövde, och en mini strykbräda.  Efter det blev det äntligen inköpt en extern hårddisk. Ska senare ladda över foton och div filer som jag vill spara.

Ska nu gå till mitt syrum och jobba lite. Klippte till 12 olika barnplagg häromdagen. Bara två är färdigsydda så det är lite jobb kvar. 

Av Maria - 27 juni 2008 22:06

Idag har det varit städdag. Längesedan det städades kändes det som. Jag tycker inte det är vidare kul. OK när det väl är gjort känns det mycket bra. Har haft ett barnbarn här hela v. Mysigt , men lite ovant. Sydde en klänning till henne i går, se bild. Tyget är det fina kanintyget som Jenny tagit fram.Ikväll är barnet återlämnat. En dotter var med hem och åt grillad kyckling med sallad och jornötssås,  och potatis. Gott!

Av Maria - 10 juni 2008 12:31

Idag låg mitt hemliga paket i min postlåda.

Jag har ju gnällt och varit besviken i inlägg på Sysidan.

Så Jag får nu be om ursäkt ,om någon blivit ledsen,då jag ser att paketet är postat 30 Maj , helt inom vad som var överenskommet. Det är posten som tagit väl lång tid på sej.

Jag beställde en film fr England den 5 Juni, den fanns i min brevlåda den 9 juni. Lite bättre.

I mitt hemlispaket fanns det, två st jättefina Prinsessklänningar, mycket arbetade och välsydda.Ett jättefint grönprickigt tyg,två fina chokladkakor,mums mums! Cerat till sommarläppar och det bästa Massageolja! Vilken omtanke du visat med din väl genomtänkta hemlis, Malin. Tusen Tack!

Har fått meddelande om att det inte är Malin som är "skyldig". Jag får återkomma när jag listat ut vem det är.

Nu har jag lusläst allas bloggar och jag tror att det är Anna-Karin som

jag skall rikta mitt tack till. Har jag fel får ni stöta på igen.

Tusen Tack Anna-Karin

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards